بالاترین کلافگی در باره نماز جمعه وخاکسپاری سهراب   2009-07-13 13:07:27

new_win كلافگي سايت آقازاده احمدي‌نژاد درباره خطبه‌هاي اين هفته هاشمي ـ۳۴ کلیک
Language Bookmark ayandenews.com

"خبر" از کلافگی حامیان دولت بخاطر بی اطلاعی ا ز موضع هاشمی در نمازجمعه این هفته خبر داد و نوشت: ضربات سنگین حامیان دولت از سه نمازجمعه اخیر قم موجب سردرگمی آنها برای مواجهه با نمازجمعه این هفته تهران به امامت هاشمی رفسنجانی شده است. این سردرگمی نه تنها در جلسات خصوصی که به برخی از رسانه های حامی دولت کشیده شده و انتظار می رود در روزهای آینده ادامه یابد. یکی از سایتهای این جناح که در آستانه انتخابات اخیر راه اندازی شده، سعی کرده گانه های خود را به دو فرزند هاشمی نسبت دهد و از قول آنها چنین مطرح کند که یکی خواهان خطبه های ملایم و دیگری خواستار خطبه تند است. مدعیان حمایت از احمدی نژاد که در تحلیل خود ادعا کرده اند قرار است در میان خطبه ها علیه هاشمی شعار داده شود، اما هنوز معلوم نیست آنها در واقع قصد خط دادن به هواداران خود را داشته اند اند یاخیر.اما نکته روشن این است که آنها با نگرانی منتظر جمعه هستند. به نظر می رسد پس از برخورد تند برخي سایت های حامی دولت به قاسم روانبخش که از جدی ترین حامیان احمدی نژاد در 4سال اخیر است ، امکان راضی کردن حامیان تندرو برای حضور در تظاهرات علیه علما کار آسانی نباشد.

new_win واکنش عليخاني به اظهارات سخنگوي دولت: شياطين همواره كوشيده‌اند تا شيطنت بكنند ـ۱۲ کلیک
Language Bookmark ilna.ir

قدرت‌الله عليخاني در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، افزود: آقاي الهام بايد برآورد دقيقي از پايگاه اجتماعي‌شان در ميان ملت داشته باشند و بعد متناسب با آن به اظهار نظر درمورد شخصيتي همچون آيت‌الله هاشمي كه يكي از استوانه‌هاي اصلي نظام و انقلاب است، بپردازد. // عليخاني خاطرنشان كرد: در حال حاضر بهتر است سخنگوي دولت به امور مهمتري همچون انتخاب يك شغل براي خود بپردازد و از ميان چندين شغل خود يك شغل را طبق مصوبه جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام انتخاب كند.

new_win گزارش CNN از خاکس‍‍پاری سهراب اعرابی ـ۱۰۹ کلیک
Language Bookmark edition.cnn.com

مراسم خاکسپاری سهراب اعرابی که روز یکشنبه از طریق فیس بوک راجع به آن اطلاع رسانی شده بود،دوشنبه صبح با حضور ۳۰۰-۳۵۰ نفر برگزار شد.هیچ نشانی‌ از پلیس در این مراسم به چشم نمی‌‌خورد و بهشت زهرا آزادانه دربا رهٔ مراسم به مردم اطلاعات می‌‌داد.بعضی‌ از عزا داران نسبتی با خانواده نداشته و صرفا به منظور همدردی حاضر بودند که در حین مراسم فریادهای الله اکبر سر می‌‌دادند.مادر اعرابی از هوش رفته بود..برخی‌ عزا داران حامل پلاکادرهایی با مضمون " برادر شهیدم،راهت را ادامه خواهیم داد" و "برادر شهیدم،رای تو پس میگیرم" بودند و دست راست خود را به نشانهٔ پیروزی بالا برده بودند...(ترجمه)


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات